Piotr Badowski, Prezes Zarządu PZZW, Euleo Sp. z o.o. Sp. k.

Współzałożyciel firmy EULEO, obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego i odpowiada za zarządzanie finansami spółki. W 2010 r. objął prestiżowe stanowisko Prezesa Zarządu Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami. W październiku 2012 r. został wybrany na Członka Zarządu Europejskiej Federacji Związków Krajowych Firm Windykacyjnych – FENCA, w której pełni również funkcję Skarbnika.Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych, m.in. Kongres Wierzytelności Dziennika Gazety Prawnej – Warszawa 2014, Forum Windykacji – Warszawa 2014, BDIU’s Annual Debt Collection Conference – Berlin 2014. Wypowiedzi i komentarze Piotra Badowskiego były wielokrotnie publikowane na łamach Pulsu Biznesu, Gazety Finansowej, dziennika Rzeczpospolita czy miesięcznika BANK. Absolwent Wydziału Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu nowoczesnych sieci i usług telekomunikacyjnych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Do jego zainteresowań należą historia konfliktów zbrojnych XX wieku oraz fotografia. Jest również fanem piłki nożnej, biegania i narciarstwa.

Piotr Badura, CRIF Sp. z o.o.

Od piętnastu lat związany z grupą CRIF, która stworzyła wiodące biura danych gospodarczych i zarządzania ryzykiem kredytowym w Austrii, Niemczech i Szwajcarii. Odpowiadał za rozwój platformy informatycznej oraz działających w niej produktów, między innymi z obszaru detekcji wyłudzeń. Współtworzył rozwiązania dla liderów branży eCommerce, finansowej i telekomunikacyjnej. Wcześniej zarządzał zespołami projektowymi w firmach takich jak Comarch, Onet.

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, kierunek informatyka oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunek finanse i bankowość.

Aneta Borycka, Prezes Zarządu Ultimo S.A.

Aneta Borycka funkcję Prezesa Zarządu Ultimo objęła w lipcu 2019 roku.

Z firmą związana jest od marca 2012 roku, od listopada 2016 r. będąc członkiem Zarządu Ultimo.

W okresie od września 2017 do czerwca 2019 pełniła jednocześnie funkcję Chief Operating Officera, zarządzając zespołem strategii, wierzytelności zabezpieczonych i niezabezpieczonych oraz analizy biznesowej. Odgrywa kluczową rolę w procesie transformacji ULTIMO w obszarze operacji, optymalizacji procesów i automatyzacji. Początkowo, w ramach grupy ULTIMO skutecznie wprowadziła na rynek startup pożyczkowy TAKTO Finanse na rynku polskim.

Aneta Borycka z sukcesem zarządzała projektami w sektorze bankowo-finansowym, gdzie zdobyła szeroką wiedzę, szczególnie z zakresu rynku consumer finance, pełniąc m.in. funkcję Dyrektora Zarządzającego Pionem Marketingu w Credit Agricole Bank Polska, odpowiedzialnego za zarządzanie produktami i rozwój nowych produktów i usług, zarządzanie marką i komunikacją banku oraz  strategiami klienckimi.
Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Executive MBA na Aalto University School of Economics.

Lucyna Dassuj, fundacja „Moja upadłość”

Nazywam się Lucyna Dassuj i jestem prezesem fundacji Moja Upadłość. Ukończyłam studia ekonomiczne w Poznaniu. Po roku pracy w firmie sprzedażowej, podjęłam pracę w banku. I tak od dysponenta do menedżera, a potem do przedstawiciela regionalnego banku hipotecznego.W 2004 roku rozpoczęłam pracę w prywatnej firmie na stanowisku dyrektora finansowego, później jako Prezes Zarządu. W 2013 roku składałam wniosek o upadłość spółki, a następnie swój własny konsumencki.

 

 

 

 Piotr Gajda, Intrum Sp. z o.o.

Radca Prawny, Head of Legal, Pełnomocnik Zarządu ds. Obsługi Prawnej

Dziewiętnaście lat doświadczenia zdobytego w międzynarodowych korporacjach finansowych na stanowiskach Pełnomocnika ds. Obsługi Prawnej. Odpowiedzialny za aspekty prawne związane z zarządzaniem postępowaniami sądowymi w skali masowej. Posiada szeroką wiedzę i umiejętność wsparcia prawnego w zakresie zarządzania wierzytelnościami i reprezentacji procesowej. Kieruje pracą wykonywaną przez zespół prawników oraz koordynuje działania departamentu prawnego z działaniami innych departamentów funkcjonujących w organizacji.

 

Sebastian Grabek, Polski Związek Faktorów

Dyrektor Centrum Finansowania Handlu i Faktoringu HSBC Bank Polska S.A.

Sebastian Grabek jest Dyrektorem Centrum Finansowania Handlu i Faktoringu HSBC Bank Polska S.A. od 2007 roku. Odpowiada za rozwój biznesu faktoringowego banku w Polsce. Z bankowością związany jest od 18 lat, w trakcie których współpracował głównie z dużymi przedsiębiorstwami i międzynarodowymi klientami w obszarze faktoringu oraz finansowania handlu. W branży faktoringowej rozpoczął karierę w spółce Handlowy-Heller SA (obecnie ING Commercial Finance Polska SA) w 2001 roku, następnie odpowiadał za rozwój faktoringu w Raiffeisen Banku oraz Banku BGŻ. Aktywnie wspiera rozwój branży poprzez publikację wielu artykułów na temat rozwoju faktoringu w Polsce.Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, gdzie ukończył studia na kierunku Zarządzanie. Posiada także dyplom ukończenia studiów podyplomowych MBA wydany przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu oraz Georgia State University w Atlancie.

Sławomir Grzelczak, Wiceprezes Zarządu BIK/prezes Zarządu BIG InfoMonitor

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek: Finanse i Bankowość (2002).

Pan Sławomir Grzelczak od 2001 r. związany był z międzynarodową firmą Dun&Bradstreet – czołową wywiadownią gospodarczą, w której pełnił ważne funkcje managerskie. W latach 2002-2004 zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego, a w okresie 2004-2009 sprawował funkcję prezesa zarządu polskiego oddziału. W latach 2009-2012 kierował grupą BISNODE, będącą partnerem strategicznym wywiadowni gospodarczej D&B Corporation. Swoje doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych rozwijał, zarządzając czterema spółkami należącymi do grupy BISNODE. Od 2012 roku do kwietnia 2013 odpowiadał w Grupie Coface Central Europe Holding, będącej liderem w obszarze ubezpieczeń należności, za 12 rynków Europy Centralnej i Wschodniej w zakresie rozwoju nowych produktów i koordynacji działań w obszarze informacji gospodarczej. Jednocześnie od lutego 2013 r. był dyrektorem zarządzającym Coface Słowenia.

Od kwietnia 2013 r. pełnił funkcję członka Zarządu BIK i jednocześnie odpowiadał za Pion Biznesu Pozabankowego.
Od lipca 2013 r. – wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A., odpowiedzialny za Pion Biznesu Korporacyjnego.
Od końca czerwca 2014 pełni jednocześnie funkcję prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.

Krzysztof Krauze, Intrum Sp. z o.o.

Absolwent kierunku Informatyka i Ekonometria Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją karierę zawodową rozpoczął w czasie studiów od budowania modeli ekonometrycznych dla przedsiębiorstw oraz wdrażania systemów Call-Center. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w takich firmach jak:  Best S.A., Telekomunikacja Polska S.A. oraz Intrum Sp. z o.o.. Od 16 lat zawodowo związany z  Intrum, gdzie rozwijał swoje kompetencje od specjalisty w zespole rozwoju call center, poprzez kierowanie zespołem analiz i ryzyka, do stanowiska Dyrektora Operacyjnego, które objął w 2007 roku. Jako Dyrektor Departamentu Operacyjnego, był między innymi odpowiedzialny za wdrożenie obsługi prawnej i egzekucyjnej oraz stworzenie nowego Centrum Operacyjnego w Białymstoku. Od 2008 roku pełni funkcję członka Rady Nadzorczej Intrum Justitia Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.,  a od 2009 roku członka Zarządu Intrum Sp. z o.o.. W 2015 roku otrzymał nominację na stanowisko Prezesa Zarządu Sp. z o.o. i od tego czasu pełni rolę Dyrektora Zarządzającego Intrum w Polsce.

Artur Krzykowski, Kancelaria AKLEGAL

Artur Krzykowski, doktor nauk prawnych, adwokat, partner zarządzający kancelarii AKLEGAL, negocjator, doradca strategiczny, ekspert, autor licznych publikacji naukowych. Specjalista z zakresu m.in. prawa prywatnego sensu largo (prawo cywilne, handlowe, spółek, gospodarcze, ochrony konkurencji, autorskie, procesowe). Laureat licznych nagród, wyróżniony m.in. przez Dziennik Gazeta Prawna oraz Wydawnictwo LexisNexis w prestiżowym konkursie Rising Stars – prawnicy liderzy jutra. W ramach współpracy z ONZ, został zaproszony do grona dziesięciu pierwszych w Polsce Aniołów Ekonomii, wspierając swoim doświadczeniem i wiedzą przedsięwzięcia gospodarcze w ramach CSR. Uznany specjalista nie tylko z różnych dziedzin prawa polskiego, ale także prawa UE, modelowego oraz konwencji międzynarodowych dotyczących przelewu wierzytelności w praktyce krajowej oraz międzynarodowej, w tym m.in.: Zasad Europejskiego Prawa Kontraktów; Zasad Międzynarodowych Kontraktów Handlowych UNIDROIT z 2004 r.; Konwencji ottawskiej o faktoringu międzynarodowym z 28.5.1988 r.; Konwencji nowojorskiej o przelewie wierzytelności w handlu międzynarodowym z 12.12.2001 r.. Autor pierwszej na polskim rynku kompleksowej monografii poświęconej umownym ograniczeniom swobody przelewu pt. „Umowne zastrzeżenia przelewu wierzytelności (pacta de non cededno) w obrocie krajowym i międzynarodowym” (CH Beck 2012). Członek wielu Rad Nadzorczych. Ekspert Polskiego Związku Faktorów.

Łukasz Książek, Związek Polskiego Leasingu

Menager Wydziału Windykacji w Departamencie Monitoringu i Windykacji mLeasing Sp. z o.o.

Ponad 15 letnie doświadczenie w sektorze bankowości i finansów przekuło się w zdobycie wiedzy eksperckiej z zakresu postępowań egzekucyjnych, prawa upadłościowego, restrukturyzacyjnego. Posiada też obszerne doświadczenie popartem praktyką wynikającą ze współpracy z zarządami dużych podmiotów gospodarczych związane z procesami windykacji, negocjacjami  i zarządzaniem.

Absolwent Wyższej Szkoły Handlu o Prawa w Warszawie, Magister Prawa.

Violetta Małek, Gekko advisoryNOW Sp. z o.o.

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, zarządzaniu organizacjami z sektora nowoczesnych usług oraz doradztwie biznesowym. Była dyrektorem konsultingu oraz liderem w obszarze doradztwa dla sektora nowoczesnych usług w KPMG. Pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick gdzie zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu Europa, Daleki Wschód i Afryka. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Wieloletni dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach Avon Cosmetics, Avon Operations, Avon EMEA FSC (Polska i kraje nordyckie; nadzór nad regionem EMEA), TNT Express i Abbot Laboratories (Polska i Anglia). Prelegent na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach i seminariach finansowych. Autor szeregu publikacji w zakresie zarządzania finansami i transformacjami w specjalistycznych periodykach polskich i zagranicznych (m.in. Business Services Magazine, C-SuiteNEWs, Gazeta Finansowa, Parkiet, ITWIZ, Finanse i Controlling, Biuletyn CFO, Punkt Zwrotny KPMG).

Posiada dyplom EMBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest absolwentką Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz magistrem zarządzania finansami WSZiM w Warszawie.

Katarzyna Mikołajczyk, Unlock MUD Sp. z o.o.

Wiceprezes zarządu Unlock MUD Sp. z o.o.

Menadżer, detektyw, mediator. Od kilkunastu lat związana z branżą zarządzania wierzytelnościami. Doświadczenie zdobywała w Ultimo, GetBack, Intrum i Aforti Collections, gdzie była odpowiedzialna m.in. za tworzenie i realizację strategii windykacyjnych, budowanie efektywnych zespołów, optymalizację procesów wewnętrznych, bieżący kontakt z klientami wraz z zapewnieniem obsługi serwisowanych portfeli na najwyższym poziomie. Obecnie związana z Unlock MUD Sp. z o.o., która dla swoich klientów świadczy innowacyjne usługi wsparcia windykacji wykorzystując licencję detektywistyczną oraz instytucję Mediatora Sądowego w usługach masowych.

Artur Nowak-Gocławski, Przewodniczący Rady ZPF, Prezes ANG Spółdzielni

Współzałożyciel i Prezes ANG Spółdzielni, działającej w branży pośrednictwa finansowego, oraz Fundacji Nienieodpowiedzialni. Zwolennik strategii biznesowych opartych o idee zrównoważonego rozwoju, zaangażowania społecznego i budowy wartości wspólnej. Zawodowo zainteresowany również wyzwaniami współczesnego przywództwa, rolą autorytetów, ekonomią społeczną i ekonomią współpracy. Zaangażowany w wiele projektów społecznych, m. in. Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych (jako przewodniczący Rady), Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (członek Rady), Konkurs na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne (członek Rady), projekt Nienieodpowiedzialni.pl (jest jego pomysłodawcą i autorem). Firmy, które współtworzy otrzymały wiele nagród biznesowych i społecznych, m.in. Super Etyczna Firma w Konkursie Pulsu Biznesu i PwC, Pracodawca Roku (nieprzerwanie od 2015 r.), Gazele Biznesu Pulsu Biznesu, Listki CSR Polityki. W 2015 r. otrzymał osobiste wyróżnienie „Człowiek, który zmienia biznes” w I edycji nagrody Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W 2019 r. został finalistą nagrody im. Anody Muzeum Powstania Warszawskiego. Lubi się uczyć (5 studiów podyplomowych) i czytać. Równowagę znajduje w Puszczy Białowieskiej i w górach.

Andrzej Osiński, Bisnode Polska Sp. z o.o.

Od 2004 związany z firmą Bisnode. W ostatnich piętnastu latach współtworzył strategię i rozwijał działalność Grupy Bisnode w Polsce. Szczególnie zaangażowany w rozwój i analizę produktów. Od 2011 roku członek zarządu Bisnode Polska. Obecnie pełniący funkcję Prezesa Zarządu. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w zakresie: Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych, Bankowości i Finansów, a także podyplomowego Zarządzania Płynnością Finansową.

 

 

Sławomir Paruch, Raczkowski, Paruch Sp.k

Ma blisko 20-letnie doświadczenie w praktyce prawa pracy. Jest jednym z najwybitniejszych ekspertów prawa pracy w Polsce, w tym specjalistą w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz zwolnień grupowych i indywidualnych pracowników. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych. Specjalizuje się w sprawach dot. związków zawodowych oraz dotyczących mobbingu, dyskryminacji, godzin nadliczbowych oraz umów o zakazie konkurencji. Jest ekspertem w zakresie zasad wynagradzania oraz premiowania pracowników. Na rynku ceniony jest jako autor skutecznych koncepcji zarządzania HR, efektywny negocjator, w szczególności w sporach zbiorowych. Regularnie publikuje w najważniejszych dziennikach prawnych, m.in. w Gazecie Prawnej i Rzeczpospolitej. Prowadzi szkolenia i konferencje z prawa pracy.

Waldemar Rogowski, BIK S.A.

Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, profesor nadzwyczajny w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji SGH. Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji SGH.

W latach 1999 – 2008 pracował jako Ekspert w agendzie ONZ ds. Rozwoju Przemysłowego UNIDO. W latach 1998 – 2004 był konsultantem Banku Światowego. Wieloletni praktyk gospodarczy w obszarze zarządzania ryzykiem w wiodących instytucjach finansowych, m.in. w Banku PKO BP od 1997 do 2004 jako zastępca dyrektora Departamentu Ryzyka Kredytowego, a następnie jako zastępca dyrektora Departamentu Klienta Korporacyjnego.

Od 15 lat w Biurze Informacji Kredytowej, piastował funkcje dyrektora obszarów Ryzyka oraz Klientów Korporacyjnych, obecnie w Departamencie Business Intelligence oraz jako Główny Analityk BIK.

Krzysztof Sołkiewicz, Pretorius Sp. z o.o.

Prezes Zarządu PRETORIUS Sp. z o.o. w Kielcach

Od kilkunastu lat związany z branżą zarządzania wierzytelnościami. Radca Prawny. Absolwent prawa i Studiów doktoranckich w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Prywatnego Międzynarodowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Absolwent Szkoły Praw Człowieka przy Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka w Warszawie. Współpracował ze Świętokrzyskim Stowarzyszeniem Pomocy Ofiarom Przestępstw. Zainteresowania zawodowe: problematyka ochrony praw człowieka w działalności windykacyjnej, prywatne: amatorski golf. Przewodniczący Komisji Etyki działającej przy Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i Przewodniczący Komisji Etyki Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami.

Patryk Słowik, Dziennik Gazeta Prawna

Dziennikarz Dziennika Gazety Prawnej od 2014 r. Zdobywca Grand Press 2016 oraz Grand Press 2017 w kategorii dziennikarstwo specjalistyczne za teksty o wrogich przejęciach spółek kapitałowych oraz nieprawidłowościach na rynku farmaceutycznym. Czterokrotnie nominowany do Grand Press (trzykrotnie w kategorii dziennikarstwo specjalistyczne, raz w kategorii news). Laureat wielu innych dziennikarskich nagród i wyróżnień, w tym Nagrody im. Władysława Grabskiego dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych, Urzędu Patentowego RP, studenckiej nagrody Mediatory. Autor książki „Reprywatyzacja warszawska”. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW, Instytutu Polityki Społecznej UW oraz Instytutu Nauk Politycznych UW.

Specjalizuje się w prawie handlowym oraz prawie farmaceutycznym.

Edyta Szymczak, ERIF Biuro Informacji Gospodarczej S.A.

Z branżą finansową związana od ponad 15 lat, w tym od ponad 10 lat z rynkiem wymiany informacji gospodarczej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydziału Handlu Zagranicznego Kierunku Menedżerskiego. W swojej karierze zawodowej pełniła funkcje m.in. dyrektora sprzedaży,  dyrektora operacyjnego, pełnomocnika zarządu, członka zarządu. Od 2007 roku w Grupie Kapitałowej KRUK. W latach 2009-2011 odpowiadała za monitoring zgodności działalności Biura Informacji Gospodarczej z regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w obszarze autonomicznym oraz hybrydowym w ramach usług zintegrowanych w Grupie Kapitałowej. Nadzorowała również obsługę konsumentów. Od połowy 2011 roku prezes zarządu ERIF BIG S.A. Od czerwca 2015 roku członek Rady Nadzorczej Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Banków i Instytucji Finansowych w Konfederacji Lewiatan. W przeszłości również członek Komisji Etyki w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. W 2016 roku wyróżniona tytułem, „Postać Roku” za szczególny wkład w rozwój poza bankowego sektora pożyczkowego w Polsce przez Loan Awards. Członek wielu rad programowych.

Agnieszka Wachnicka, Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego

Od września 2018 r. pełni rolę Prezesa Zarządu Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego. Poprzednio była związana z biurem Rzecznika Finansowego, gdzie jako dyrektor Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego odpowiadała za działania na rzecz ochrony klientów rynku bankowego i kapitałowego (banków krajowych i zagranicznych, instytucji finansowych, funduszy inwestycyjnych, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych i instytucji pożyczkowych).

Wcześniej przez 11 lat pracowała w Departamencie Rozwoju Rynku Finansowego w Ministerstwie Finansów. W zakresie jej obowiązków była praca nad regulacją poszczególnych sektorów rynku finansowego oraz działania na rzecz utrzymania stabilności finansowej. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Finanse i Bankowość.

Anna Witkowska, Provident Polska S.A.

Pasja, energia oraz zaangażowanie towarzyszą jej w pracy  od wielu lat i pozwalają z sukcesem realizować postawione zadania i cele biznesowe.

Dyrektor Departamentu Windykacji odpowiedzialny za procesy polubowne, sądowe, egzekucyjne, współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz sprzedaż wierzytelności.

Absolwentka Advanced Management Program  IESE, SGH oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Prywatnie mama, żona, organizatorka eventów oraz pasjonat nieruchomości.

Maria Witoń, EOS & M. Witoń Kancelaria Prawna s.k.

Posiada wieloletnią praktykę w prowadzeniu spraw sądowych i egzekucyjnych. Specjalizuje się w szczególności w zakresie prawa cywilnego, handlowego, wekslowego oraz  energetycznego.

W 2010 roku wpisana na listę radców prawnych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie. Do 2010 roku współpracowała z jedną z warszawskich kancelarii prawnych, specjalizując się min. w zakresie obsługi spraw z branży ubezpieczeniowej oraz TSL.

Od 2011 roku związana z EOS KSI Polska Sp. z o.o., gdzie swoim doświadczeniem wspiera Spółkę w zakresie obsługi prawnej, w tym w obrzeże postępowań sądowych i egzekucyjnych.

Od maja 2012 roku jest komplementariuszem EOS & M. Witoń Kancelaria Prawna sp. k.

Dominik Wieliński, Polska Sieć Windykacji

W 2018 założył Polską Sieć Windykacji, zajmującą się procesem windykacji terenowej i wzorującą swój model biznesowy na Uberze.

Dominik Wieliński w latach 1997-2004 roku pracował w GE Capital przechodząc wszystkie szczeble kariery w departamencie sprzedaży. W latach 2004-2008 był szefem departamentu kredytów konsumenckich i późniejszym dyrektorem strategii i prokurentem Lukas Banku. W latach 2006-2007 pracował jako doradca CréditAgricole w banku w Arabii Saudyjskiej. Następnie jako konsultant w MasterCard Advisors Europe w latach 2009-2010 pracował przy projektach akwizycyjnych. Od 2010 do 2018 był prezesem spółki pożyczkowej Optima i OK Money. Od 2016 do 2018 był dyrektorem zarządzającym rumuńskich spółek Express Credit i Express Exchange oraz Dyrektorem na obszar Europy Centralnej w Dollar Financial Group. Jest absolwentem Harvard Business School.

Piotr Wawrzonkiewicz, Bank Ochrony Środowiska S.A

DYREKTOR DS. RESTRUKTURYZACJI I WINDYKACJI KLIENTA KORPORACYJNEGO

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie Stosowanych Nauk Społecznych i podyplomowych studiów SGGW z zakresu Finansów i Bankowości, także certyfikowany mediator. Z windykacją wierzytelności związany od prawie 20 lat. Obecnie odpawiada za cały proces restrukturyzacyjny i windykacyjny w obszarze bankowości korporacyjnej, a także za sprzedaż wierzytelnośći. Wcześniej przez 14 lat w bankach Polbank a potem PKO BP  kierował różnymi komórkami windykacyjnymi, działającymi zarówno w strukturach rozproszonych, jak i stacjonarnych, realizujących procesy zarówno polubowne jak i egzekucyjne, czy „outsourcingowe”.

Współuczestniczył w takich projektach jak fuzje banków, centralizacja procesów windykacyjnych, implementacje systemów do zarządzania procesami windykacyjnymi,  optymalizacja struktury organizacji.

Mirosław Wnuk, VSoft S.A.

Dyrektor rozwoju obszaru windykacji w VSoft.

W branży IT w obszarze FinTech od ponad 20 lat. Projekty informatyczne zna od podszewki, dzięki doświadczeniu w roli project managera,  konsultanta, dyrektora PMO. Odpowiada za wdrożenia dla największych polskich instytucji finansowych, m.in. PKO BP, mBank SA, Alior Bank SA, Kaczmarski Inkasso,  EFL SA, APS Holding, Alior Leasing.

 

 

 

Marzena Wróbel-Ryszka, SKOK „Centrum”

Dyrektor ds. Windykacji i Restrukturyzacji

Związana od 18 lat ze światem finansów, przede wszystkim z obszarem windykacyjnym i analizą kredytową. Absolwentka kierunku Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne i Problemy Globalne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Od blisko 2 lat na stanowisku Dyrektora ds. Windykacji i Restrukturyzacji w SKOK „CENTRUM” – odpowiedzialna za całość procesu polubownego jak i sądowo-egzekucyjnego dochodzenia roszczeń, w tym za koordynowanie pracy call center, windykatorów terenowych oraz firm outsourcingowych, a także za sprzedaż wierzytelności. Kilkunastoletnie doświadczenie w banku PKO BP, członek grup eksperckich biorących udział w projektach wdrażających w banku rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie kredytami zagrożonymi.

Prywatnie mama 11-latka, miłośniczka podróży i … sędzia pływacki.

Agnieszka Żółtowska, Atradius Collections. B.V. Sp. z o.o.

Od ponad 20 lat związana z branżą finansową, w szczególności z ubezpieczeniem należności oraz windykacją. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Katedry Ubezpieczeń Szkoły Głównej Handlowej.

Od blisko 3 lat na stanowisku szefa sprzedaży w Atradius Collections. B.V. Sp. z o.o.. Ponad 18 lat w KUKE S.A. koordynowała prace związane z rozwojem oferty produktowej, również we współpracy z francuskim Coface, oraz zdobywała ubezpieczeniowo-windykacyjne szlify podczas pięcioletniej współpracy z Unią Berneńską, zrzeszającą narodowe agencje ubezpieczeniowe z ponad 80 krajów. Blisko 6 letnia przygoda z PKN Orlen S.A. przyniosła natomiast doświadczenie w handlu zagranicznym oraz w realizacji projektów inwestycyjnych.

Prywatnie mama 2 nastolatków, wielka miłośniczka mądrej i życzliwej edukacji dzieci i młodzieży.